Σας καλωσορίζω στην Genesis!


stylo-7822

Αγαπημένοι μου συν-bloggers, σας γράφω για να σας ενημερώσω ότι σήμερα 8/11/2016 έβγαλα στον αέρα το νέο μου επαγγελματικό site το GENESIS και πλέον τις αναρτήσεις των άρθρων και τις λοιπές μου δραστηριότητες θα τις βλέπετε εκεί. Εντάξει, δεν θα εγκαταλείψω τελείως το πρώτο μου «παιδάκι», τους αγαπημένους «Κυματισμούς», αλλά η κύρια δραστηριότητά μου θα διενεργείται πλέον στο νέο μου site.

Αν έχετε λίγο χρόνο να περιηγηθείτε και έχετε να μου στείλετε κάποια εποικοδομητικά σχόλια, πολύ θα το εκτιμήσω! Βέβαια έχει ακόμα κάποια δουλίτσα να γίνει στο περιεχόμενο, αλλά το δουλεύουμε με τους συνεργάτες μου και σταδιακά θα αποκατασταθούν όλα.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και περιμένω τα σχόλια σας!

Με πολλή αγάπη και φως ολούθε,

Φωτεινή.

 

4 thoughts on “Σας καλωσορίζω στην Genesis!

  1. Με όλη μου την καρδιά, εύχομαι καλή επιτυχία στη Genesis και ελπίζω να σε διαβάζω και από εκεί συχνά!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

Σχολιάστε

