Το γράμμα μου στον Αϊ- Βασίλη…


GRAMMA

Άγιε μου Βασίλη, σε παρακαλώ, κάνε να θυμάμαι να λέω κάθε μέρα ευχαριστώ και να είμαι ευγνώμων για ό,τι έχω.

Να θυμάμαι να συγχωρώ τον εαυτό μου, να πάω παρακάτω και να τα καταφέρνω καλύτερα την επόμενη φορά μαθαίνοντας από τα λάθη μου.

Να θυμάμαι να δίνω και να παίρνω αγκαλιές, χάδια και πολλά ζεστά χαμόγελα.

Να θυμάμαι να σταματώ την γκρίνια και την μουρμούρα και να βρίσκω τρόπους να ικανοποιώ τις ανάγκες μου.

Να θυμάμαι να ακούω το μήνυμα που μου φέρνει ο κάθε πόνος ή ενόχληση και ότι ο Θεραπευτής βρίσκεται μέσα μου.

Να θυμάμαι να παρατηρώ και να παρακολουθώ τις μαύρες σκέψεις και συναισθήματα κάθε φορά που αναδύονται μέσα μου και να θυμάμαι ότι τα ηνία τους είναι στα χέρια μου.

Να θυμάμαι να είμαι Εδώ, τώρα, στο θεϊκό παρόν, στη στιγμή και να απολαμβάνω τις μικρές καθημερινές χαρές.

Να θυμάμαι να ολοκληρώνω τα πράγματα που αρχίζω και να μην επιτρέπω την τελειομανία να με σταματά.

Να θυμάμαι ότι όταν κατηγορώ τους άλλους για αυτά που βιώνω, αρνιέμαι την ευθύνη της ζωής μου.

Να θυμάμαι να εστιάζω σε ό,τι θέλω να συμβεί και να προχωρώ προς τα εκεί που επιθυμώ και ονειρεύομαι.

Να θυμάμαι να συναντιέμαι με τους αγαπημένους μου ανθρώπους όταν είμαι έτοιμη να τους συναντήσω και όχι όταν νιώθω μόνη.

Να θυμάμαι να σταματώ εγκαίρως τον εσωτερικό κριτή που επικρίνει διαρκώς οτιδήποτε και να επιτρέπω να εκφραστεί ο αληθινός εαυτός μέσα στη μοναδικότητά του.

Να θυμάμαι ότι εγώ είμαι ο υποστηρικτικός και θετικός ενήλικας που παρηγορεί το τραυματισμένο παιδί μέσα μου κάθε φορά που αυτό υποφέρει .

Να θυμάμαι ότι η Ζωή που μου δόθηκε είναι δώρο
και να θυμάμαι να ζω!

Σ΄ευχαριστώ…

Από την αγαπημένη μου δασκάλα Natassa Charela

3 thoughts on “Το γράμμα μου στον Αϊ- Βασίλη…

  1. Εύχομαι ολόψυχα η νέα χρονιά να φωτίσει τις καρδιές μας και να φέρει στην ανθρωπότητα σύνεση, περίσκεψη, ενσυναίσθηση και φυσικά Αγάπη! ❤

Σχολιάστε

