Φυσικά και υπάρχει «Δεν μπορώ!»


Life Strategy

Θα το έχετε ακούσει, ίσως να το έχετε πει κιόλας: Δεν υπάρχει «δεν μπορώ», υπάρχει «δεν θέλω». Motivation απόφθεγμα απ’ τα λίγα!! Λιτό, περιεκτικό, σαφές, εντυπωσιακό και απόλυτο, σαν όλα τα αποφθέγματα που σέβονται τον εαυτό τους. Και τόσο παρεξηγημένο, τόσο κακοποιημένο, τόσο βγαλμένο εκτός πλαισίου.

Φυσικά και υπάρχει «δεν μπορώ». Απόλυτα και οριστικά.

Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ να κάνω. Έχω φυσικούς περιορισμούς. Έχω πνευματικούς περιορισμούς. Έχω συναισθηματικούς περιορισμούς. Έχω περιορισμούς στο ευρύτερο περιβάλλον μου.

Το ότι κάποιος άλλος το κατάφερε δεν συνιστά απόδειξη πως μπορώ κι εγώ απλώς δεν θέλω. Δεν είμαστε ίδιοι ούτε συγκρίσιμοι. Δεν έχουμε τις ίδιες δεξιότητες, δεν έχουμε τις ίδιες ευκολίες, δεν αντιμετωπίζουμε τις ίδιες συνθήκες. Μπορεί να έχουμε τον ίδιο στόχο ονομαστικά, αλλά δεν απαιτούνται τα ίδια πράγματα για να τον πετύχουμε. Επομένως, στην πραγματικότητα, δεν είναι ο ίδιος στόχος. Μπορεί να μοιάζει, αλλά δεν είναι.

Δεν λέω πως δεν είναι χρήσιμο να…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 704 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

